petek, 11. september 2009

Alternativa


>

Najbrž se alternativnega zdravljenja posluži vsak starš, ki z ravnanjem »uradne« medicine ni zadovoljen. Evo, tudi jaz sem se je, čeprav iskreno priznam, da so mi te čira-čare čiste mučke in sem do teh stvari ekstra skeptična.

No, po enourni seansi ne vem, kaj naj si mislim. Tip je blazno miren in prijazen, sprašuje stvari, ki nekaj časa imajo smisel, potem ga spet izgubijo, zraven zavzeto tipka v računalnik, zaradi mene lahko tud špila tetris. Otroka vpraša le, kako mu je ime, še v usta mu ne pogleda. Na koncu odideva z malimi belimi tabletkami »eno na dan«, sestavine tabletke niso znane, moj tošl je olajšan za 100 evrov. Res ne vem, kaj naj si mislim, ampak ko bo mala spet zbolela, bi dala vse, da bi bila zdrava.

Za nama v čakalnici pa že čaka gospa, ki po eni uri pusti zeleno šuško pri homeopatovi tajnici. In za njo najbrž pride še kdo… Fino je bit alternativni zdravilec, če ti vsako uro na mizo pade sto evrov.

Mogoče je pa finta v tem, da moraš verjet.

Aja, pa čez dva meseca se morava prit spet pokazat.

2 komentarja:

  1. Važno da pomaga in je življenje lepše, prijaznejše in bolj sončno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hja ... Mi smo pri homeopatu pustili v pol leta vsaj 1000 EUR, ker se je Katarini po obveznem cepljenju pri enem letu povsem sesul imunski sistem. Je pa pomagalo. Enkrat na 3 tedne smo dobili podobno tabletko in kar je najbolj zanimivo. Kakšne pol ure po zaužitju je bila naša Katarina povsem drug otrok - nasmejan, navihan, energičen otrok, prej pa siten, brez volje, jokav ...

    OdgovoriIzbriši